För att jag är så jävla grym

Yes idag är jag krasslig och känner mig inte alls speciellt grym, så inget gym och det blev det inte igår heller.
Gårdagen spenderades på syrrans nya butik i ö-vik måste jobba lite extra juh och hjälpa min syster sen hem och hänga med nicko!

annars idag så ska jag småfixa lite, gå på arbetsförmedlingen skriva ut lite cvn kanske gå på stan hooka med brorsan.

här kommer Fredagens
plagg och ascessoarer som alla herrar borde kliva in i.



från  adidas ca: 700               från adidas skjorta ca: 799



Från dickies chinos ca:600                                          jacka från Volcom ca:1699

Grym ke
Skor från fallen                                 jacka från Zoo york Kepps från Zoo york

Ziphood från Krew   ca:900 Tröja från Zoo york ca:799


Tee´s från Element



Från Ipath 600

ca: 2500                                                    Ca: 300                                                        ca:500

Från mr.bling







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0