a dry throat and soar triceps.

fyfan jag har ingen glöd för att blogga just nu.
Det känns både som att jag håller på att bli sjuk och att jag har träningsvärk, men jag har ju stigit upp med aimee för hon är så söt och aldrig får nog av aladin, precis som jag.......
Nicko varit vaken med aimee i natt så hon får ta igen sig idag och sen ska hon på öppet hus på aimees dagis.
Själv ska man jobba i övik så jag missar det :(.

igår så gymmade vi först så simmade vi och sen körde vi bröst, triceps, rygg, mage och avslutade med att jogga.
här kommer lite bilder från dagarna.

Snyggingar

om aimee får klä mig

Prova nyskorna

 

 































Nu jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0